Salut, eu sunt Emi

Și sunt unul dintre primii angajați SanaGout. Responsabilitățile mele în cadrul firmei sunt de organizare și coordonare echipa și desfășurare eveniment. Cu alte cuvinte sunt Event Manager.

M-am născut și am crescut în zona de munte, unde datorită activității preponderente în turism, ospitalitatea trebuie să fie o caracteristică înnăscută pentru a avea succes. Iar modelul meu în această meserie este chiar mama mea. Ea a reușit ca timp de 30 de ani să conducă cu succes un restaurant specializat în organizare de evenimente.

În 2006, am venit în București având cu totul alte planuri, fără să mă gândesc că voi călca pe urmele mamei… Dar știți cum e, destinul ne urmărește oriunde am merge, iar în 2008 am ajuns să fiu Event Manager pentru SanaGout. Îmi place să fiu cel mai bun în ceea ce fac și de aceea am învățat foarte multe într-un timp foarte scurt, apelând, bineînțeles, și la experiența mamei.

Printre multele lucruri pe care le-am învățat de la ea de la început și mi s-au confirmat în acești aproape 8 ani de activitate sunt 2 pe care le consider esențiale:

  • fermitatea, rigurozitatea și munca iți aduc respectul și implicarea echipei pe care o conduci;
  • zâmbetul și deschiderea îți asigură o legătură de succes cu clientul.