Salut, eu sunt Adi

Și de peste 6 ani îmi pun zilnic pregătirea și talentul culinar și artistic în slujba clienților SanaGout. Spun zilnic pentru că deși nu avem evenimente în fiecare zi, pe mine mă găsești zilnic în bucătăria SanaGout exersând și testând. Fac asta pentru că la SanaGout avem credința că excelența nu este altceva decât ceea ce facem în mod obișnuit. În urmă cu 14 ani am plecat de jos, de la ajutor de bucătar, conștient fiind că în orice meserie nu poți ajunge prea departe dacă sari peste partea basic. Iar pasiunea și munca multă mi-au scos în cale destul de repede oportunitățile la care am visat de la început.

Nu m-am făcut bucătar pentru că nu știam să fac altceva, m-am făcut bucătar pentru că nu-mi doream să fac altceva. La vârsta la care majoritatea nu știm decât să prăjim 2 ochiuri eu eram recunoscut în cadrul intim al familiei și al prietenilor prin creațiile și inovațiile mele gustoase. Și de aici, nu mi-a trebuit mult să mă decid, ca după terminarea liceului, să nu merg la ASE, așa cum era stabilit, ci să încerc să fac din pasiunea mea o meserie.

Mai exact am ajuns să lucrez ca bucătar în restaurante de 5 * dintre care pot să mentionez Hilton Romania, Ramada București și Fairmont – Bermuda. Din familie am moștenit respectul pentru alimente și mâncare. În sensul că am fost învățat că orice ingredient ai la dispoziție, oricât de banal ar fi, chiar și un cartof, poate fi preparat mai bine sau mai puțin bine în funcție de cât interes îi acorzi. Iar profesia m-a învățat respectul pentru client. Și punând aceste 2 lucruri cap la cap, am ajuns la propria teorie că în lipsa satisfacției clientului, munca mea se rezumă doar la risipa de alimente.  Iar în momentul în care am devenit Chef și mi-am creat propria echipă am încercat să insuflu tuturor această filozofie, dacă pot să-i spun așa.

Nu pot să spun ce ma face mai fericit: aprecierea unui om al mediului de lux sau revelația unui om simplu care a considerat până la momentul acela că partea aceasta fină a gastronomiei este pentru snobi. Dar pot să spun că aprecierea clienților este cea care îți ridică ștacheta și te motivează să fii tot mai bun.

Provocările sunt multe în catering, dar după 7 ani de experiență ca Chef în domeniul acesta pot spune că e din ce în ce mai greu să mai fiu surprins. Cea mai importantă misiune a mea, ca Chef, este aceea de a menține permanent o echipă de top în bucataria mea, și de a forma bucătari din ce în ce mai pregătiți pentru a oferi servicii de catering care se apropie de excelență.