Emanuel Grădeanu, coordonatorul ocaziilor speciale

Emanuel Grădeanu, coordonatorul ocaziilor speciale

Copilăria lui Emanuel Grădeanu a fost o „specializare” continuă în organizarea de evenimente, graţie mamei sale, foarte pricepută în acest domeniu şi mereu preocupată ca ocaziile speciale ale familiei să fie marcate într-un mod festiv. De şapte ani încoace, Emanuel pune toate aceste lucruri în practică din poziţia de events manager în cadrul companiei SanaGoût.

Ce însărcinări presupune poziţia ocupată de dumneavoastră în echipa SanaGout?

Sunt coordonator de evenimente, prin urmare supervizez un eveniment de la lansare şi până la final. Asta înseamnă că primesc comanda de la vânzător, fac comenzile către furnizori, mă ocup de pregătirea a tot ce înseamnă logistică pentru eveniment, organizez deplasarea tuturor elementelor la locul desfăşurării evenimentului şi, de asemenea, coordonez tot ce se întâmplă la faţa locului.

 

Dumneavoastră sunteţi omul care pune presiune pe echipa din bucătărie? Vi s-a întâmplat să vă suflecaţi mânecile şi să lucraţi cot la cot cu ei pentru ca totul să fie gata la timp?

În general, nu pun presiune pe echipă, ci încerc să ajut ca totul să fie gata la timp. Dar să ştiţi că am ajutat şi fără să fie nevoie, deoarece îmi place şi partea de bucătărie.

 

Care sunt principiile sau regulile de bază după care vă desfăşuraţi activitatea zi de zi?

Eu însămi ca om sunt punctual, organizat, disciplinat, trăsături care, desigur, îmi folosesc foarte mult în munca mea. Căreia îi sunt foarte devotat, de altfel, ceea ce mă determină să mă implic foarte mult în orice fac din punct de vedere profesional.

 

Care sunt cele mai frecvente provocări pe care trebuie să le depăşiţi pentru a livra totul la timp, în cele mai bune condiţii?

Păi, în oraşul acesta dificil în care ne desfăşurăm activitatea, adică Bucureşti, cel mai des trebuie să ne preocupăm să plecam la timp către client – uneori, chiar mult mai devreme decât ar trebui – mai ales în intervalele de trafic intens.

 

Vi s-a întâmplat să fiţi nevoit să livraţi pentru mai multe evenimente simultan? Cum aţi reuşit să mulţumiţi pe toată lumea?

De foarte multe ori lucrăm la mai multe evenimente în paralel şi trebuie să livrăm pentru toate în acelaşi timp. Prin urmare, traseele se fac în funcţie de ora la care doreşte clientul să fie servită masa. Iar când se suprapun orele, îi anunţăm pe unii dintre clienţi că ajungem mai devreme, ca nu cumva să fie afectaţi de vreo întârziere. Aplicăm regula aceasta la clienţii „casei”, mai ales.

 

Vă amintiţi un moment de mare satisfacţie din activitatea dvs. la SanaGoût? Dar de mare regret?

Am parte de un moment de satisfacţie în fiecare zi, la terminarea programului, când ştiu că toate livrările au ajuns la timp, iar clienţii au fost mulţumiţi. Altfel, pentru  mine toate evenimentele foarte mari, îndeosebi cele cu tematică, îmi aduc cele mai mari satisfacţii. A, şi cel mai mult îmi plac clienţii care dau feedback după colaborarea cu noi.

      

Cam care este profilul clientului român al catering-ului pentru evenimente speciale?  Ce limitări are şi ce dorinţe speciale?

La început, mulţi dintre clienţi puneau preţ pe cantitatea mâncării, nu pe calitate. Între timp, s-au mai educat, apreciază tot mai mult calitatea produselor pe care le livrăm.

Mai există o perspectivă din care putem analiza clienţii români de catering: aceea a deschiderii spre inovaţie. Unii clienţi acceptă cu braţele deschise sugestii care duc către un eveniment deosebit; alţii îşi susţin ideile… nu atât de fericite, iar la final spun: „Cred că aţi avut dreptate, dar nu v-am ascultat şi ne pare rău!”. Însă există şi clienţi foarte bine pregătiţi, care ştiu ce vor din capul locului, iar atunci noi doar executăm.