„Dorinţa clientului este inspiraţia mea!”

„Dorinţa clientului este inspiraţia mea!”

Denisa Grădeanu este absolventă de Drept şi ASE, două domenii care, la prima vedere, nu au de-a face cu cateringul, însă la SanaGout se ocupă cu creaţia. Elaborează cele mai ingenioase concepte de eveniment şi a ajuns pe această poziţie pentru că mereu a fost preocupată de dezvoltarea personală, de cultivarea laturii sale creative şi de lucrul CU şi PENTRU oameni.

Denisa Grădeanu ne vorbeşte despre jobul său şi despre sursele de inspiraţie de la care porneşte totul.

 

Când şi cum a început colaborarea dumneavoastră cu SanaGout? Cu ce i-aţi impresionat ca să vă includă în echipă?

Am fost alături de SanaGout încă de la început, din 2008; chiar am făcut parte din echipa nucleu constituită la deschiderea afacerii. La acel moment, am fost aleasă pentru preocupările mele din zona alimentaţiei sănătoase şi pentru competenţa în domeniul cifrelor, fiind absolventă secţiei de Contabilitate şi Informatică de Gestiune din cadrul Academiei de Ştiinţe Economice din Bucureşti şi cu experienţă în domeniul acesta, unde am şi profesasem timp de cinci ani.

 

În ce constă, practic, munca dumneavoastră?

Munca mea trece prin toate fluxurile SanaGout. Personalizez ofertele pentru clienţi, elaborez conceptul de eveniment în funcţie de dorinţele acestora, sunt elementul de legătură între clienţi şi chef pentru a modela meniul de eveniment până în cel mai mic detaliu, particip la toate procesele ce presupun lansarea de produse noi, mă ocup de aranjamentul bufetului, decorului etc. la evenimente… deci sunt implicată în toate direcţiile ce presupun creativitate ale acestei afaceri!

 

Există nişte reguli, pricipii, valori pe care le respectaţi şi după care vă ghidaţi în procesul de construcţie a unui concept de eveniment?

Sigur, prima regulă este să ascult clientul. Apoi, să mă las inspirată de dorinţele sale. Adevărul este că am realizat cele mai frumoase concepte de eveniment când am pornit de la dorinţa clientului, pentru că el ştie cel mai bine de ce are nevoie, care este scopul evenimentului, ce impact doreşte să obţină.

 

Vă implicaţi şi în construirea şi pregătirea meniului?

Mă implic în dezvoltarea de produse noi, mă preocup să aduc reţete noi; apoi, mă alătur echipei de producţie în partea de testare a acestor reţete până le dăm amprenta finală SanaGout.

 

De unde vă inspiraţi pentru crearea conceptelor de evenimente?

Din interacţiunea cu oamenii, din lucrurile pe care le văd şi care îmi trezesc o emoţie.

 

De cât timp aveţi nevoie, în medie, pentru a dezvolta un concept de eveniment? Şi de cât timp să-l convingeţi pe client că este cea mai bună alegere pe care o poate face?

Avem nevoie cam de o săptămână să punem totul la punct din momentul în care ideea este forte bine conturată… Cât despre client, nu este vorba despre a-l convinge sau nu, ci despre ivirea acelei ocazii potrivite pentru a pune în practică conceptul propus. De aceea, de cele mai multe ori, lucrez personalizat pe conceptul pe care clientul doreşte să-l transmită invitaţilor lui.

 

Care ar fi un top trei concepte de eveniment pe care le-aţi dezvoltat?

Nu pot face un top trei, mă implic foarte mult în toate conceptele pe care le creez. Dar aş putea aminti „Festivalul salatelor”, „Anii Copilăriei”, „Călătorie gastronomică în jurul lumii”, „NOI Pbrânzim”…